Прогнозите са  на български туроператори и хотелиери въз основа на интереса към България като туристическа дестинация, заявен на най-голямото туристическо изложение в света ITB Берлин, приключило на 12 март. 

България се представи с национален щанд от 400 кв. м, организиран от Министерството на туризма. Сред основните продукти и услуги, които се предлагат на вниманието на професионалистите и крайните потребители в Берлин, са оферти за лятна почивка, културно-исторически и опознавателни маршрути, балнео- и СПА процедури, еко, селски, планински маршрути. 

Фокус е потенциалът на страната като целогодишна туристическа дестинация. Гостите от Германия могат да разширят досегашната си представа за България като предимно морска лятна дестинация и да я преоткрият като древна държава с богата история, красива природа, предлагаща разнообразни алтернативни форми на туризъм. Все по-голяма популярност сред немските туристи добиват опознавателните маршрути.

Новост е представянето на България с очила за виртуална реалност, с които могат да се видят атрактивни туристически забележителности.Министерството на туризма демонстрира още българските EDEN дестинации - European Destinations of ExcelleNce („Най-добри/отлични европейски дестинации“).Участието на проекта в рамките на изложението е част от цялостната кампания за промоция на EDEN дестинациите и е предпоставка за генериране на допълнителен туристически интерес към тези географски райони, посочват от министерството.