Три месеца преди началото на туристическото изложение в Световния изложбен център в Шанхай ( 10 май,т.г.) цялата изложбена площ е изкупена

Общо 600 организации и компании ще бъдат представени по време на събитието, а организаторите – компанията, която стои зад ITB-Берлин, най-голямото туристическо изложение в света, заявиха, че списъците на чакащите постоянно се попълват заради голямото търсене.
В първото си издание, фокусът на ITB-Китай ще бъде посветен на Европа, която е "официална дестинация партньор" на изложението. В специален павилион на Европа ще бъдат представени редица европейски дестинации, които искат да грабнат дял от големия и доходен китайския пазар на задгранични пътувания.
Национални туристически бордове на Белгия, Чешката република, Естония, Унгария, Латвия, Литва, Сърбия и Германия се представят в павилиона на Европа, докато други страни, сред които Австрия, Финландия, Гърция, Турция и Португалия, участват с отделни щандове. Близкият изток също ще бъде добре представен от туристическите промоционални бордове на Абу Даби, Йордания, Рас ал-Хайм и Шарджа, заедно с изложители от Канада, САЩ, Еквадор, Перу, Боливия и Аржентина. Ще присъстват и няколко големи хотелски вериги, сред които Best Western, Jin Jiang, Pan Pacific, Ascott, Maritim и Radisson.
Изложението включва и технологичен раздел, наречен Travel World Китай, с участието на фирми като Amadeus, Booking.com, Expedia и китайски компании от типа на WeChat.
Вместо коментар: България ще отсъства от това изключително важно маркетингово събитие, по време на което конкурентите ни от Европа на място ще представят туристическите си оферти на най-перспективния пазар в света за изходящ туризъм. Инфотуризъм предупреди затова преди да е изтекъл срокът за резервации. Нямаше обаче кой да ни чуе от държавната туристическа администрация, която още дълго време ще трябва да се оттърсва от "наследството", което й завеща управлението на министър Николина Ангелкова.