ITB Berlin запази статута си на водеща платформа за световната туристическа индустрия и във виртуалния формат, в който премината тази година заради пандемията.

От 8 до 12 март около 65 700 потребители посетиха онлайн платформата, като близо две трети от тях бяха от чужбина.

3513 изложители, представляващи дестинации, хотелски вериги и технологични компании от 120 държави, използваха новия ITB формат, за да представят своите продукти и услуги. Над 1000 представители на медии и туристически блогъри от 54 държави отразяваха събитието на живо.

Освен това от ITB съобщиха, че 80 на сто от участниците са използвали мрежовите функции, включително за бизнес срещи чрез индивидуални и групови разговори, чатове и търсене на бизнес партньори. В началото обаче имаше технически проблеми, които трябваше да се преодолеят: тъй като системата ITB беше претоварена, участниците трябваше да преминат към други формати за видеочат като Zoom или Microsoft Teams, за да осъществят планираните срещи.

Програмата на събитията - със 700 лектори, над 400 дискусионни панела и обща дължина от 265 часа - регистрира около 52 600 участници

ITB 2022 ще се осъществи на живо

Следващата година ITB Berlin трябва да се проведе като офлайн в Берлин от 9 до 13 март. "Опитът, придобит в ITB Now, ще повлияе на нашето планиране за март 2022 г. Ще вземем предвид научените уроци и ще ги комбинираме с нашия дългогодишен опит в организирането на събития на живо", каза Дейвид Руец, ръководител на ITB Берлин.

„В същото време държим отворени всички опции за разширяване на съдържанието и датите на ITB Berlin с виртуално събитие“, добави той. „За нас планирането на хибридно търговско изложение означава съчетаване на най-добрите възможни елементи на личното и виртуалното бизнес събитие.“