Според статистиката на IHG Hotels&Resorts,

през първото тримесечие на годината, цялостната удовлетвореност на клиентите от InterContinental® Sofia надвишава 98%, а за м. март – този показател отбелязва внушителните 100%. Това означава, че през последния месец сред посетителите на хотела в България, не е регистриран нито един лош отзив от гост или таен клиент. Така, InterContinental Sofia се позиционира твърдо на едно от челните места за бранда от отварянето на хотела през 2018г. Освен това, резултатът е постигнат в период с висока заетост, което показва сериозна отдаденост от страна на целия екип на хотела в София. След проучване, направено в края на 2021 година, ангажираността на екипа е 86.

Освен отличието за цялостна удовлетвореност на клиентите от InterContinental® Sofia, тази година хотелът в България има още един повод за гордост – наградата „Owner Impact Award“ на IHG Impact Awards. Тя беше връчена на генералния мениджър на хотела и регионален генерален мениджър за Балканите, г-н Анджело Зукала. Престижното отличие е пример стремежа на г-н Зукала и неговия екип да постигат отлични финансови резултати.

„Тази награда е признание за целия екип на InterContinental® Sofia. Вярвам, че тя ще мотивира колегите и в бъдеще да продължим да надграждаме постигнатите успехи през последните години“, сподели Зукала.  Само няколко години след своето откриване в България, InterContinental® Sofia многократно е отличаван за своите усилия да предоставя високо качество на предлаганата услуга. През 2019 г. единственият представител на луксозния бранд InterContinental® Hotels&Resorts стана „Хотел на годината“ на наградите на IHG® в Европа.                                          Същата година хотелът спечели и други две отличия на престижните награди на веригата – “Heartbeat Torchbearer” и “Trailblazer”. Първата – се връчва на хотели, демонстрирали най-високо ниво в обслужването на гостите, а втората – на хотелите от веригата, постигнали всички заложени цели за годината, включително финансови показатели, удовлетвореност на гостите и служителите, грижа за околната среда. Освен трите награди от IHG Star Awards, InterContinental® Sofia води класацията по цялостна удовлетвореност на гостите сред всички InterContinental® хотели в Европа от началото на 2020 година. През 2021 г. InterContinental Sofia добави още две престижни отличия към своята богата колекция – „Водещ хотел на България“ за 2021 на Световните награди за туризъм и „Луксозен бизнес хотел на Източна Европа“ за 2021 на Световните награди за луксозни хотели.